Način korišćenja hammam-a

Pre ulaska u hammam poželjno je popiti čašu vode kako bi se izbegla dehidratacija. Sledeći korak je tuširanje sa temeljnim pranjem, nakon toga se dobro osušite, takođe preporučujemo kupku za stopala kako bi ste zagrejali ekstremitete.

U hammam se ne ulazi praznog niti punog stomaka. Preporučuje se lagani obrok kako bi telo imalo dovoljno snage da se izbori sa uslovima hamamma.

 

PRVI KORAK:

Zagrevanje

Faza zagrevanja obično traje 15 – 20minuta, u ovoj fazi je potrebno sedeti, ili se naslonite na zid hammama goli ili noseći peškir. Prilikom korišćenja hammama para izuzetno povoljno utiče na organizam i disajne organe, takođe možete uživati u aroma terapiji koristeći esencijalna ulja kako bi ste se osvežili i podstakle čula na regenerisanje energije unutar organizma. Terapija bojama je takođe izuzetno povoljna i često se primenjuje u raznim sverama wellness i spa programa. Po izlasku , ohladite se i lezite kako bi ste se opustili nekoliko minuta.

Ukoliko se osetite loše, ili osetite pritisak u slepoočnici odmah napustite hamam jor to može biti znak prevelike promene krvnog pritiska.

 

DRUGI KORAK:

Rashlađivanje

Drugi korak u korišćenju hammama predstavlja rashlađivanje koje se sastoji iz hladne kupke ili hladnog tuša.

 

TREĆA FAZA:

Ova faza uključuje još jednu posetu hladnom tušu nakon koje je poželjno opuštanje od 15 – 20minuta uz blagodeti prijatne masaže.

Od velike je važnosti da se nadoknadi izgubljena tečnost, tako da često pijte vodu, đus ili čaj.