Rotomod – RTM

ROTOMOD
Rotomod je nastao pre 40 godina u Bon Encontre-u, u Lot Et Garonne. Pre nego što je postala kompanija Rotomod onakva kakvu je poznajemo danas, nekoliko faza je izdefinisalo istoriju ove kompanije.

1973.
Francois NEVEUKS stvara kompaniju pod nazivom SEPN SA čija se delatnost odnosi samo na proizvodnju proizvoda od betona namenjenih tržištu sanitarnih sanitacija.
1984. godine, SEPN SA su kupila četvorica zaposlenih i kompanija je dobila ime KA France (Kit Assainissement France). Transformacija plastičnih materijala se tada razvila, na štetu aktivnosti montažnih betona.

1993.
KA France kupuje Le Roto Moulage Moderne – Rotomod sa sedištem u Beauville en Lot et Garonne. Ova kompanija proizvodi kanue i kajake pod svojim imenom.
Sve aktivnosti KA France i ROTOMOD se grupišu na veb lokaciji Bon Encontre.
Tokom godina, kompanija je investirala u tehničku opremu specifičnu za proizvodnju kanua i kajaka. Ova ulaganja su dovela do značajnog poboljšanja kvaliteta proizvoda i reagovanja na sezonsku potražnju za proizvodima za slobodno vreme. Aktivnost u kanuu omogućila je Ka Franceu – preko njegove podružnice Rotomod (marka RTM) – plasiranje čistog proizvoda sa sopstvenom mrežom.

 

 

 

2003.
Rotomod postaje zvanično ime kompanije (nakon apsorpcije i spajanja podružnice KA France)
Rotomodov razvoj kanuinga uglavnom je posledica uvođenja na tržište Sit On Top (SOT) kajaka, koji su nepogrešivi, inovativni i bezbedni, takođe se mogu se koristiti na moru.
Rotomod nastavlja svoje vrlo specifične investicije nabavkom proizvodnih alata za pokretanje proizvodnje morskih kajaka, posebno troslojnih.

2007.
Finansijski holding NEOFINKA kupuje većinski udeo u DAG-u, kompaniji za rotacijsko oblikovanje sa sedištem u regionu Ardeche i glavnom igraču u proizvodnji kanua i kajaka. Ova nova akvizicija pruža grupi kompletno znanje u oblasti dizajna, inovacija i proizvodnje na ovom polju.

2012.
Rukovodioci Rotomoda i DAG-a, kako bi sebi dali strukturalna sredstva za preuzimanje specifične evolucije tržišta, odlučili su spojiti dve postojeće strukture i tako stvoriti prikladniji zajednički proizvodni i distributivni centar. To se odražava na spajanju DAG-a u Rotomod i tako predstavlja novo sredstvo za uspeh. Rotomod tada ima 3 marke: RTM, DAG i RTM Fishing.

Sa svoja dva proizvodna mesta u Bon Encontre u Lot et Garonne (47) i St jean le Centenier u Ardecheu (07), Rotomod ima prodajnu snagu od 15 ljudi i prisutan je u 60 zemalja širom sveta za promociju francuskog znanja .
Rotomod slavi 40. godišnjicu u 2013. godini, s novim projektima u narednih 40 godina.